Monday, September 18, 2006

Ve okullar açılır..

2006-2007 Eğitim öğretim yılı bütün öğretmen ve öğrencilerimize hayırlı olsun :) Bu gün yolda öğrencileri görünce birden heycanlandım.Ne kadar güzel, dinamik, genç bir nüfusumuz var.Canavar gibi geliyorlar maşallah ..parmaklık,çit,araba hiç bir engel tanımıyorlar atıyorlar kendilerini caddelere ,zıplıyolar parmaklıkların üzerinden çiğniye çiğniye belediyenin ektiği özenle suladığı çimleri..Öğretmen olduğum için mi bu kadar eleştiriyel bakıyorum olaylara acaba ya da sıkı bir çevreci oldğum için mi! İnsanları,çocukları,gençleri çok seviyorum fakat oldum olası bu çimlere basma, yasak bölgeleri zaptedme gibi olayları hazmedemiyorum. Kabahat bizde mi acaba ! velilerde mi !Çevrede mi! ya da medya da mı ! bilemiyorum..aslında önemlide değil kabahatın sorumlusunu bulmak ..önemli olan çözüm bulmak ...örnek olmaya çalışıyor muyuz acaba?Küçük yaşta çocuklarımıza yeterince zaman ayırıp doğruları gösterebiliyor muyuz?Ben herseferinde ailme teşekkür ediyorum beni ve kardeşlerimi ne kadar güzel yetiştirmişler diye..acaba biz çocuklarımızı bu kadar güzel yetiştirebilecek miyiz?Onları şımartmadan sahip olduklarına değer verdittirebilecek miyiz?Açıkçası ben tedirginim ..hakkaten çok zor ..böyle bir medyayla ÇOOOOOOK ZOR!! (Böylece kabağıda medyaya fırlattım sıkı tutsun! :)