Friday, September 15, 2006

Merhaba.. :)

Hayatımız bir çatı altında geçmiyor mu?Hep bir yerlere yetişme hırsıyla bürünmüş bizler gene bir çatı altında toplanmak için koşturuyoruz..Doğumumuz bir çatı altında başlayıp bir çatı altında son bulmakta ..ve zaman aslında hep bir çatı altında geçiyor..Yaşam nedir ki ?..bir çatı altında geçen zaman ..peki nerden çıktı bu çatı dediğimizde herşey bugün canımın keyif yapmak istemesiyle başladı ..çayı demledim hazırlıkları yaptım güya simit peynir çay keyfi yapcaktım..tabii aradığın zaman simitçi nerde istanbulda!(Adım başı bir furya gibi açılan simitçiler dişinda nerdeeeeee!!)Koşa koşa pastaneye gittim saat 5 civarı simit almaya ..ama ne göreyim simitten başka herşey var ..dedim olmaz ben öbürkine koşturdum ve malesef ordada bitmişti..Nasıl olur ya koskoca istanbuldaki pastanelerde simit mi kalmamışti! Simit grevi başladıda benim mi haberim yoktu :( derken sonucta simit keşif gezim boşa çıkınca bende başka şeyler alıp çıkıcaktım ki o da ne !kasanın yanında MABEL sakızlar ...bilmem bilirmisiniz ben hatırlıyorum ama çok çok küçükken vardı onlar ..hemen onlardan birkaç tane aldım ..ağzıma atarak bir tane eve dönüyordum ki birden bütün simit arzum geçmişti..MABEL sakızlar beni geçmişime götürdü ..bir çatı altında başlayıp gene bir çatı altında beni buluşturan geçmişim..işte herşey bir simitle başladı ..ve bir ÇATI ile devam etti ..ve sizlere MERHABA :) diyerek..