Saturday, September 16, 2006

Ve iste mor salkımlarımmmm ...

Ve işte mor salkımlarım ..Neden mor salkım diye soran sevgili arkadaşlarıma kısa bir özgeçmiş geçeyim dedim :) umarım mesaj yerini bulmuştur..Baharın gldiğini ben hep mor salkımlardan anlamışımdır .İstanbul'un erguvanları meşhurdur ama benim için mor salkımlar bi taneeee..doğada mor olan çiçekler ender diye düşünüyorum ve doğaya renk katan bir sarmaşık hemde sarmaşıkların çiçeklisi..Malesef bizim bahçemiz dışında pek çok kere beni sobeliyen bu salkımlardan bir adetde odamın penceresinin önündeki çam ağacına dikmeye karar verdim ve fidanlığın yolunu tuttum..ve bekledim mor salkımlarımın açmasını ..birinci yıl hüsranla geçti ve hiç salkım vermedi ama sarmaşık hızlı bir şekilde yükseldi..ikinci yıl yok gene tık yok ..dedim herhalde üçüncü yıla nasip olcak bana salkımlarım derken dördüncü yılda baktım çevre salkımlar bana inat gülümsüyor dödüm dedim ki "Bak mor salkım fidanlıktan belki beni kazıkladılar ama evin çatısına ulaştın bir salkım yüzünü göstermedin bana ..yıllar hızlı geçiyor eğer açmıycaksan ben seni kökünden kesicem ona göre! ''hatta annecim beni duymuş bizim kızıda kaybettik diyordu ki ben çok kararlı ve ciddiydim ..derken bir mucize mor salkım ım açtı ..hemde ne açtı biliryor musunuz bilemezssiniz tabii katmelli ve kokulu acaip bir mor salkım vardı sabah karşımda ..şimdi kim der mucizelere inanmam..Bloguma isim ararken başımı kaldırdım ve hiç tereddüt etmeden MORSALKIM koydum..sizcede hakketmedi mi morsalkımım bunu ??