Monday, October 16, 2006

SOBELENDIM :)

Yıllardır görmediğim üniversiteden arkadaşım Rahşan'ı blogumda comment yazarken görünce hakkaten çok şaşırdım.Napmış ne etmiş taaa Almanyalardan beni takip etmiş ve blogda beni sobelemiş :)Cıvıl cıvıl şen şakrak upuzun koyu kahve saçları olan Rahşan birden gözümde canlandı ve beni eski günlere götürdü..1900 lü yılların son demlerine ..Sabah 6:45 vapuruyla arkadaşlarımla Kadıköy'den Eminönüne geçiş,uykulu gözlerle yer aramalar ve sonuç ayakta kalmalar .. 25 dakika sonra iskeleye yanaşan vapurdan aceleci inen insanlar,iskelede bizi karşılayan yıllar içinde meşhur olup kendini büyüten Burhan pazarlama( ki Burhan abi üniverstede okuyan bir arkadaşımızın tez konusu olmuş gazetede çıkmıştı ), tramvaya koşturan öğrenciler ve işe giden insanlar..tramvaydan okula uzanan yol Sirkeci,Gülhane,Sultan Ahmet,Çemberlitaş,Beyazıt,Üniversite derken anfiye yerleşen bizler , saat 8:00 ve dersin iptali! The Outline of English Literature dersi ise 14:00 da ! İşte o anlarda biz neler yapardık...Çemberlitaşda bizden başka kimsenin olmadığı ilk sinema seansına girerdik bazen.Sigara içmediğimiz için kantindede kalamazdık ve çözüm alternatiflerini en yakın fast food restorantında değerlendirir ya da Yerebatan sarnıcına,Sultan Ahmet'e, Sahaflara,Kapalı çarşıya giderdik..Zaman tünelinde dolaşma edasıyla Mısır çarşısından soya soslu fıstıklardan alır okula geri dönerdik.Ve aralarda çooooooooooooooooooooooooooook güledik .. ;)