Monday, October 30, 2006

Şip Şap..


Çok yoğun geçen günler sonrası enginar kalbi arkadaşımla evde boş boş oturup dinlenelim ve birkaç dvd inceleyelim dedik.Ama tabii boş oturmaya alışık değiliz izlediğimiz 6 film arası oturduk birde (şip şap muffin diyorum ben onlara ) şip şap muffin yaptık.Acaip pratik kolay bu şip şaplar ..hiç öyle büsürü blogger kardeşin uğraştığı gibi değil-marketten alıyosun bir kutu ŞİP ŞAP MUFFIN kutusundan geliyosun eve ve yapıyosun :) İçine iki üç şey katıyosun oldu bitti !Bir çok markanın var bunlardan ..Canınız çektimi hemen yapıyosunuz..Bizde film aralarında yaptık..ve diğer filmlerde tabii bir güzel yedik :) Ben 2 tane yedim..Enginar kalbini bilmem..Şu olayıda anlamam bizim 40 yıllık kakaolu keki yapmışlar muffin! Sen misin muffin diyen bende şip şap diycem ..boşuna filolog olmadık kelime üretelim biraz :) Bu şip şapların tuzlularıda var ve hepsi bir harika..
Diyete girdiğim şu günlerde ..aslında şu gün değil BUGÜN :) iyi gitti bu resimler.Ablamla 1 haftalığına yarışa girdik bakalım bu pazara kadar bayramda aldığımız kiloları verebilcek miyiz..Elveda çukulata pasta ..neşe kaynağı..( ama sadece 1 hafta ! ) Acaba ablam ne yedi bu gün ..umarım çok yemiştir de ben geçerim onu hehe :) Aslında bu yazımda onu özendirmek ve kek yemeğe teşvik içindi :) CANIM ABLAM ÇOK SEVİYOM SENİ ÇOOOOOOOOOOOK ... Bu kadar aile saadeti yeter eniştem kıskanmasın ! :) kocaman kocaman öpücükler sağlıklı günler diliyorum sevgili bloggerlarım :)