Wednesday, October 25, 2006

Oooops..


Dilinizi ısırmazssanız olacağı bu! Hani İstanbulum bana kalıcaktı..Hepsi bir şaka mıydı yani?Hani herkes bir yerlere kaçmıştı?İstanbul boşalmıştı?Yok vallahi yok..artık İstanbul bizi taşıyamıyor galiba..Acaip bir trafik..yollar kalabalık..ama genede güzel bir bayramdı.Ziyaretler edildi,eller öpüldü,çukulatalar yenildi,çaylar kahveler içildi,ben yemedim ama eminim baklava börekler mideye yol aldı..ben sadece Zerrin Özer rejime girmiş çikulata yiyemiyormuş siz yiyin benim yerime dedi o bakımdan YEDİM yoksa asla..Bu bayramıda böyle sevdiklerimizle geçirdik daha nice bayramlara..
ps:Bayramdan kalanlar..evde bitmeyen rafda,sehpada duran şeker,çukulata,lokum,badem,ezme ile pasta,kek,börek,tatlı...ve kilolar..Eminim ki bugün çoğumuz rejimin ilk günündeyiz ! :)