Thursday, November 09, 2006

KuŞun BurnU ..



Bu gün aslında pekde keyfim yok .. boğazım acıyor ..hafif ateş durumları felan yani.. ama hiç çaktırmıyorum hasta olduğumu bünyeme :) bir nevi psikolojik tedavi uyguluyorum..tabii çaktırmadan takviye de yapıyorum ama açık vermeden :) ..c vitaminlerimi içiyorum..zencefilli baldan bir kaşık atıyorum ağzıma(koca karı ilacı bu olsa gerek SÜPER GELIYO deniyin)..sabah akşam bir asprin..bol meyve..sıcak çorba ..ve saat başı kuşburnu içiyorum..of hiçde sevmiyorum şu k.b yi...ekşi bişiy ..şekerde kullanmıyorum tam feci bişiy ıyy :(
..gece yatarkende Klorhex ya da Tantum..inşallah bu şekilde atlatcam.. istemiyorum antibiyotik..this is my third day !We'll wait and see..Birde tabii yanımda stress topum var ..onunda resmini attacliyorum işte yanda BONCUK..ay neyse benden bu kadar gidip k.b içiyim ay yada sahlep içiyim .. :) byeeeee..

ps: ben şifayı kaptım SİZ kendinize iyi bakın :)