Saturday, November 11, 2006

Biyoritmlerim düşük-NO TITLE !


Kuşun burnu felan işe yaramıyor arkadaşlar..bu gün daha da kötüyüm ..acaba kuşun kuyruğunu felan mı denesem..ne bulduysam kaynattım bu gün ..ıhlamur,elma kabuğu,karanfil,tarçın ..resimdeki gibi bir görüntü oldu ..Sabah işe giderken şu cold a iyi gelen ilaçlardan aldım o daha da beter yaptı ..meğer dikkat dağınıklığı yapıyormuş..bir kırmızı ışık geçtim,geri geri gelen yandaki jeepi görmedim,sola sinyal vermeden daldım sola..Allahtan tenha yerlerden geçiyorum :) kazasız belasız işe ulaştım..2 gündür 10 kasım 11 kasım dolayısıyla tv de basında ölümler zaten yastayız bir de hastalık cabası içim şişti valla.. Amaaaaaaa dün çok sevdiğim bir arkadaşım şu an izmirde bana bir paket yollamış :) o benim moralimi biraz düzeltti..kendi bahçelerinde özel ürettikleri Aydın incirlerinden bana kargoyla yollamış ben çok seviyorum diye ..hemen attım ağzıma 2 tane belki daha iyi olurum :) ARKADAŞIM ÇOK TESEKKÜRLER..