Saturday, December 09, 2006

ARNAVUTKÖY..


Sizede bazen olur mu bilmiyorum fakat ben eski bir bina, ev, sokak, konak, han, hamam, çeşme, tapınak vs. gördüğüm zaman eskiyi hayal etmeye başlarım..Acaba kimler bu sokaktan geçti, kimler su içti bu çeşmeden, kimler oturdu bu evde, nasıl bir hayatları vardı gibilerinden.. Haftasonu Arnavutköy'ün arka sokaklarında beni bir ev karşıladı ..hayran kaldım desem az kalır ..çok şekerdi ve hemen resmettim..Koca koca binalar arasında sıkışıp kalan ev sanki beni kurtarın diye haykırıyordu ..tepesindeki su deposu , etrafındaki uydu antenleri ve bacalar her ne kadar sevimsizleştirsede onlara meydan okurcasına dimdik sapasağlam karşılıyordu beni..sol alt köşedeki sağa dönülmez işaretini almak istemesemde inatla çıktı kenarda..evin girişini, merdivenlerini çekmememin nedeni ise kapının önündeki arabalardı ..photoshoplamadan koydum ..En üst balkonda benle çay içmek ister miydiniz o dönemlerde ? :) Acaba ilk ne renkti ? Kaç odası var acaba ? vs..vs...vs...