Thursday, September 13, 2007

Kara Kaya ..


Daha önce sözünü ettiğim KARA KAYA KÖY 'den bahsedicem bugün size..Sizinde hoşunuza gideceğini düşündüm..Bodrum'da Gümüşlük de Tavşanlı adasının karşısındaki dağda bulunuyor Kara Kaya Köyü..Vaktiyle terkedilmiş ve bu gün koruma altında .Yıkık olan evlere ancak restore edileceği zaman izin veriliyor ve 5 hane kadar dolu ..Orada Musa bey le tanıştık kendisi oradan 3 evi restore ederek orjinal halini korumaya çalışmakta ..Eşi fransız bir arkeolog kendisi gibi..Okadar zevkli ince düşünülmüş evi vardı ki hayran kaldık..Sezen Aksu da hayran kalmışki bir yaz 10 gün misafir olmuş orda ..Fotoğraflarını alamadan edemedim.Kendisi çok misafirperver hemen bizi davet etti sağolsun ..o kadar yaratıcı ki..resimlerle yorumu size bırakıyorum..
Bu arada bu yaz ilk defa denediğim tadlardan DİKENLİ İNCİR i de anlatıyım dedim..Hakkaten çok dikenli toplaması ,soyması çok zahmetli olmasına rağmen kardeşimin kayınpederi Mihael amcam sağolsun sayesinde bana taddırdı.Çekirdekli falan ama çok güzel bir meyva.Kim derdi bu kaktüsün içinde lezzetli bir meyva var! Birde sevgili eşimin Bodruma ayak basar basmaz tutturduğu KABAK ÇİÇEĞİ DOLMASI...Kendisi 3 tabağı mideye indirerek bir rekor kırsada ben açıkçası pek beğenmedim :) Onunda resmi burda ..şimdilik hoşçakalın...